/ New in /

Senaste tidens shopping

Jag har shoppat himla mycket nu efter jul... Lite för mycket tror jag, hehe. Men det behövs (nästan)! Här ser ni en del av det jag köpt:
 
1. Locktång från OBH Nordica   2. Kudde från Chilli   3. Skor från Scorett
4. Mystofflor från H&M (detta var dock julklapp)   5. Tröja och byxor från Lager 157   6. Min fina klocka från Marc by Marc Jacobs
 
#1 / / JUNITJEJ:

Vilka fantastiska inköp!

#2 / / Petra:

Vilka snygga skor du hittat!

#3 / / MADDISENJ.SE:

Skorna var sjukt fina!

#4 / / Rebecka:

Vill också investera i en marc by marc jacobs klocka men det får nog bli om ett tag då det inte är min prio ett!

#5 / / Isabelle:

Älskar klockan, så snygg!

#6 / / Sofia:

Fina grejer :-)

#7 / / agnesandersson:

Åh, vad snygga skorna är!!
kram

Svar: Eller hur!! Haha :)
Linnéa

#8 / / FlizanLizan:

Snygga skor :D

#9 / / Severina:

Skulle också behöva ny locktång!!