/ Diary /

Pass & hallon

 
 
Idag var jag iväg till polisen för att fixa nytt pass - och gissa vad? Jag blev faktiskt helt okej på mitt nya passfoto! Nästan bra, till och med. Har aldrig hänt mig förut, så jag blev helt glad och förvånad när jag såg det. Speciellt roligt var det också eftersom mamma och pappa, som också fixade nya pass, på något sätt lyckades få riktigt osmickrande bilder båda två. Hahaha.
 
Nyss var jag och syster ute i trädgården och plockade hallon. Den översta bilden visar hur mycket vi plockade under samma tid... När min burk nästan var full hade hon fått ihop 29 hallon. Tror att hon var lite väl kräsen faktiskt.
#1 / / Bella:

Gott med hallon :D

#2 / / Sara:

Åh, så gott med egenplockade hallon!"

#3 / / Junitjej:

Så gott med hallon

#4 / / Robex Lundgren:

lockande bilder älskar hallon

#5 / / Jessica:

mumms va gott med färska hallon!