/ Food /

Pigall

 
Jag har aldrig riktigt lagt märke till chokladbiten Pigall i mataffärerna, och om jag har sett den har jag alltid undrat vem som någonsin köper det. En dag fick jag av någon anledning för mig att prova det, och fick då en mindre chock över hur god den faktiskt var. Helt klart en av mina nya favoriter i godisväg! Nu känns det som att jag har levt i en lögn i hela mitt liv. Samma sak med chokladbien Skotte, som jag verkligen trodde var riktigt äcklig tills jag smakade den för ett par veckor sedan och insåg att den var rätt god. Så dumt att man dömer efter utsidan utan att ens ha en aning om hur insidan är. Både när det gäller godis, annan mat och människor.
#1 / / Sofie - Livet på landet med två små:

Sjukt gott! Köpte alltid min pappa när vi var små. Underbart gott!
Hoppas du haft en fin dag!

#2 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

mums

#3 / / Glada Apan Leksaker:

Pigalle är toppen. Kexchoklad också. Bästa chokladen att äta i bilen. Den smular så mycket att man måste stanna för att äta och ta en bensträckare #ettlivutanstress Go o Glad(a Apan.se) Kexchoklad.

#4 / / natalie:

åh, har aldrig testat men blev sugen nu!

#5 / / Jessica:

Typ den godaste av dom :)

#6 / / Junitjej:

Det var länge sedan jag såg denna sort i hyllorna.