/ Everyday pictures /

Finbesök

I helgen var mamma och syster nere hos mig och hälsade på. Vi hade det supermysigt med shopping, fika och familjekväll (minus pappa då) framför min lilla mini-tv. Himla tur vi hade med vädret också! Tiden gick alldeles för fort och det var tråkigt att säga hejdå till dem imorse, men om mindre än två veckor åker jag till syster och hälsar på, och sen direkt hem på påsklov så jag behöver ju inte vänta så länge innan jag får träffa dem igen i alla fall.
 
Vår!
 
Åt en sjukt god bakelse med massa choklad och passionsfruktstryffel. Ungefär de bästa smakerna här i livet, kan det bli bättre?
 
Kinamat, tradition att alltid gå dit och äta när familjen hälsar på haha.
 
Shopping på Emporia.
 
Frozen yoghurt från Yogiboost, bästa! Älskar att det finns ungefär allt man någonsin skulle vilja toppa sin yoghurt med.
 
#1 / / JUNITJEJ:

Så mycket gott ni har ätit!

#2 / / Amanda [SPONTAN]:

Riktigt härliga bilder :)

#3 / / Marie Bergman:

Ser gott ut =)

#4 / / biggeros:

Härligt med trevligt besök. Ni verkar haft en mysig helg. Fina bilder!!

#5 / / Joe :

Så mysigt.

#6 / / maandelina.blogg.se:

härligt!

#7 / / Kajsa:

härliga bilder :)

#8 / / Annster:

Härligt!
Ser gott ut :)