/ Leaving home /

Frankfurt

I slutet av april åkte jag, Annie och Jessica till Frankfurt för att hälsa på Julia som pluggar en termin där. Jag är så himla glad att vi lyckades hitta en tid då alla kunde åka och vi hade en supermysig helg tillsammans. Det blev lite shopping, sightseeing, promenerande längs floden, ett besök på Julias skola, god mat och massa prat. En himla bra helg, med andra ord! ♥
 
Våren hade kommit så mycket längre där nere, kändes som sommar i jämförelse med hemma där bladen på träden inte ens hade slagit ut.
 
 
 
 
 
Jag provade flammkuchen, nästan som pizza fast ändå inte. Gott! (Korven hörde dock inte till, haha. Jag fick smaka en bit av Annie och tänkte inte på att den låg där när jag fotade...bra detaljsinne jag har, eller inte.)
 
#1 / / Julia:

Supermysigt var det, saknar redan <3