/ Blog /

Ny header

 
Jag tyckte att det var dags för en ny header nu, så har suttit och knåpat ihop en ikväll. Det är galet hur tiden bara flyger iväg när man sitter i Photoshop... jag blir i alla fall helt uppslukad och stänger ute allt annat. Räknar pixlar, mäter för att få exakt rätt avstånd mellan bilder och göra det symmetriskt. Jag älskar det! Perfektionism när den är som bäst.
#1 / / Joe:

Super fin :)

Svar: Tack :)
Linnéa

#2 / / Malin Jonsson:

Snyggt! :D Haha jag är likadan, man kan ju verkligen sitta i timmar och pyssla med det där :)

#3 / / Malin klaar :

Tänk om jag vore lika duktig.

#4 / / Nora:

Riktigt snyggt! Är likadan när jag sitter och ritar.

#5 / / emmaoster.blogg.se:

så fint :)

#6 / / Julia:

Kan känna så med många program, sätter man sig och pillar med något finns det ofta ingen gräns på hur länge man kan hålla på. När ett mål är nått kommer det upp ett till, en ny idé eller något som kan slipas till LITE LITE bättre. Headern blev mycket bra!

Svar: Eller hur, det känns oftast som att det alltid finns någonting som går att förbättra. Tack så mycket!
Linnéa

#7 / / MADDISENJ.SE:

Så fin!!

Svar: Tack! :)
Linnéa