/ Photo /

Pink flowers

 
 
 
 
 
Några bilder från när jag var ute på fotorunda för några veckor sedan! Jag har varit riktigt seg med att titta igenom och redigera bilderna, men nu blev det i alla fall gjort, äntligen. Det här var nog första gången jag gick ut med kameran på hur länge som helst, och jag insåg hur mycket jag faktiskt saknat det. Nu när jag redigerade dessa bilder fick jag verkligen en sån himla stor fotolust! Åh. Ska försöka fota massor i sommar!
 
Tillsammans med fotolusten kom även längtan efter ett nytt objektiv. Jag vill så gärna ha ett nytt normalzoom med större bländare (typ 2.8), men jag vet inte riktigt om det är värt att köpa. I perioder använder jag ju inte min kamera alls... Men å andra sidan är det ju ett objektiv som skulle vara mitt "standard" när jag väl använder kameran. Svårt, svårt. Jag ska ju få tillbaka en del pengar på skatten, så då kanske jag kan köpa? Försöker bara intala mig själv att det inte skulle vara slöseri med pengar, haha!
#1 / / Veronica:

Underbara bilder!

Svar: Tack! :)
Linnéa

#2 / / Elina:

Jättefina bilder verkligen! Speciellt den första :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Linnéa