/ Me /

Mörkt hår med röd ombre

 
I helgen var min syster och mamma här nere hos mig och hälsade på. Lite trångt att bo tre personer i en lägenhet på 26 kvm, men det gick bra. Jättekul att träffa dem också såklart! Vi gjorde inte så mycket mer än att shoppa, laga mat, ha tv-mys och äta på restaurang, men det var riktigt trevligt. Syster färgade även håret på mig, så nu har jag fått riktigt mörkt hår med en lite rödare ombre än vad jag hade förut. Egentligen tycker jag att håret är lite för mörkt nu (det är nästan svart), men det är bara en sån toning som går ur efter några veckor, så förhoppningsvis kommer det blekas över tiden. Jag har ju varit med om toningar som inte har gjort det också, så vi får väl se hur det blir. Jag är i alla fall inte särskilt kräsen när det gäller min hårfärg, så det är ju tur!
#1 / / K-S:

Fin hårfärg och vilken trevlig helg ni verkar ha haft!

#2 / / Ronja:

Snyggt! :)

#3 / / Sofia:

Åh, sjukt snyggt! Sådär vill jag också ha det typ! :D

#4 / / Anonym:

Galet snygg ombre!

#5 / / jonna:

blev väldigt snyggt :)

#6 / / Beauty Couture - Enisa:

Snyggt och höstigt =)

#7 / / Lina:

Det klär dig som tur är, riktigt snyggt!

#8 / / Linn:

Super fint! jag tycker det är fint när man har så mörkt hår och ljusa ögon!

#9 / / Annster:

Snyggt :)

#10 / / Kajsa:

snyggt !!

#11 / / angelica:

åh, så snyggt!

#12 / / Klara:

Snyggt, så fin kontrast mellan färgerna!

#13 / / VICTORIA:

Galet fin blogg med underbara bilder! Hit kommer jag tillbaka :D

#14 / / ida:

Åh vad snyggt! Jag har faktiskt funderat på att färga håret så, men har inte vågat.

#15 / / sarah & amanda:

superfint!

#16 / / Jennifer :

Jag och min pojkvän bor i en lägenhet på 29kvm, lite trångt känns det ibland måste jag erkänna haha

Svar: Haha, jag kan förstå det! :)
Linnéa