/ Photo /

Who will you follow when the world fades to the grey?

 
 
 
 
 
Jag tog med mig kameran ut på en liten fotorunda runt området där jag bor. Hittade ingenting särskilt intressant att fota alls, så bilderna blev inte särskilt imponerande. Får ge mig ut igen lite senae, när löven börjar skifta färg. Men jag gjorde om bloggdesignen tidigare idag förresten! Vet inte riktigt om jag gillar den, men det får vara såhär nu i alla fall.
#1 / / Malin Jonsson:

Jättefina bilder! Och jag tycker designen blev jättefin :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linnéa

#2 / / Amanda:

Jättefin layout! :) Sitter precis med min egna bloggdesign och undrar hur du får till så bred mittdel, alltså att det går att ha större bilder? Ändrar man det i stilmallen?

Svar: Tack! Ja, det brukar vara i stilmallen man ändrar det :)
Linnéa