/ Diary /

Vårkänslor och konsert

Bild från förra våren
 
Nu tycker jag att det kan bli dags för våren att komma hit! Fick riktiga vårkänslor för ett par dagar sedan när all snö hade smält bort (det lilla vi hade här då...) och solen sken och faktiskt värmde litegrann. Jag såg lite blommor som höll på att titta fram igår också, så det är ju ett bra tecken.
 
Igår tog jag tåget upp till Stockholm för att träffa Annie och gå på Slipknot-konsert. Det var riktigt bra! Det har blivit mycket resande dock, eftersom jag åkte hem igen imorse. Tåget tar ju drygt fyra timmar, så det känns som att jag knappt har gjort något annat än att åka tåg de här två dagarna. Nu känns det som att allt rör på sig trots att jag sitter still, så jag tror att det är bäst att gå och lägga mig lite och försöka bli av med den här yrselkänslan.
#1 / / felicia:

helt otrolig bild!:D

Svar: Tack så mycket! :)
Linnéa

#2 / / Fidan & Divine:

Fin blogg du har!
Klicka gärna hos oss♥
http://twiiniiz.blogg.se/