/ Diary /

The walls are closing in, my heart is beating so much faster

 
Så var det måndag igen! Men inte vilken måndag som helst, utan idag var första dagen på min allra sista termin på LTH. Det innebär alltså att jag och Ida har påbörjat vårt exjobb som vi ska hålla på med hela terminen. Det känns faktiskt riktigt bra! Ämnet vi ska skriva om känns intressant och samtidigt är det rätt skönt att slippa läsa en massa kurser med föreläsningar, övningar och projekt. Man tröttnar litegrann på det upplägget efter några år (eller jag har gjort det i alla fall). Just nu känns det ungefär som att vi har all tid i världen på oss (jag menar, att skriva ett arbete som ska vara färdigt i juni...), men samtidigt tror jag att tiden kommer flyga iväg och det är ju mycket som ska göras. Jag har en bra känsla för det i alla fall och det känns som att det kommer bli ganska kul. Hoppas det!
#1 / / Matilda:

Vad ska arbetet handla om? :)

Svar: Det handlar om var gränsen går mellan vad som anses vara en stor bostadsfastighet med jordbruksmark respektive en jordbruksfastighet med bostadshus. Låter kanske lite konstigt om man inte är så insatt i fastighetsrätt, haha :)
Linnéa

#2 / / princessmelis.com:

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Linnéa