/ Food /

Godaste omeletten

 
Jag lagade just en sån himla god omelett till middag! Hade i strimlad skinka, purjolök, persilja och lite riven ost. Jag har aldrig haft purjolök i omelett förut, men det förhöjde den verkligen. Ska absolut ha i det i alla mina omeletter i fortsättningen. När jag la upp allt på tallriken så det ut att vara så himla mycket mat!? Mer än vad bilderna visar... men jag klagar inte, det behövdes efter ett fruktansvärt jobbigt HIT-pass.
 
Just nu längtar jag verkligen till imorgon kväll. Varför? Jag har nämligen hittat på ett recept på en linsgryta med bönor som jag är sjukt spänd på att testa. Vem blir ens såhär exalterad över ett recept, som dessutom är världens enklaste!? Haha. Jag gillar mat, okej?
#1 / / Malin:

Ah purjolok ar sa underskattat!

#2 / / Louise:

Mums :D

#3 / / ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

#4 / / Joanna- Journalist och föreläsare med Autism:

gott