/ Food /

Tårta

Min försenade födelsedagstårta som jag gjorde för ett par veckor sedan. Postar bilden nu bara för jag är sjukt sötsugen...
#1 / / Emelie Petersson:

Gud så gött :-D

#2 / / JUNITJEJ:

Vad gott med tårta!

#3 / / Louise:

Åh mums!

#4 / / Hanna // My Residence, om hus och hem:

Mmm, ser supergott ut!

#5 / / Ebba Molin:

Mums!

#6 / / Sanna:

Mums så gott!

#7 / / Anna:

Hej! Du tränar på gym va? Jag har några frågor om gym till dig. :)
1. Hur kom det sig att du började träna på gym?
2. Går du på gymmet, gruppträningarna eller både ock?
3. Gymmar/går du på gruppträningar själv, eller brukar du ha någon kompis med dig?

Funderar på att börja gymma själv, så det är därför jag är så nyfiken på dina rutiner! ;) Tack för en bra blogg!

Svar: Tack!Ja, jag började mest för att jag hade kompisar som tränade och det verkade kul :) Jag har hittills bara gått på gruppträning eftersom jag inte har haft det kort som krävs för att gå på gymmet, men nu har jag köpt det så planen är att börja gymma lite om jag vågar mig dit :) Jag brukar oftast gå själv, men ibland med någon kompis.
Linnéa

#8 / / Paulina Suonvieri:

wwaaaaaaaaa ser för gott ut! gjorde tårta igår, ångrar nästan att jag inte gjorde en sån här :P

#9 / / Sofia:

Ser god ut :-)