/ Diary /

Inget varmvatten = fryser ihjäl

 
Bloggen har stått tom ett litet tag nu, men jag har haft ganska fullt upp den senaste veckan. Jag har bland annat varit hundvakt åt Achilles i några dagar, och han är så uppmärksamhetskrävande att jag knappt får lov att sitta vid datorn utan att han skäller på mig. Haha!
 
Idag hade jag (och har fortfarande) ett långt hål från skolan. Inte direkt det roligaste att ha undervisning 8-10 och sedan 15-17, men jag åkte iväg och tränade direkt efter första föreläsningen. Sen när jag kom hem och skulle duscha så hade jag inget varmvatten. Hemskaste duschen någonsin! Jag är riktigt frusen av mig och har nu suttit och försökt återhämta lite värme genom att dricka kaffe och vira in mig i en filt, men det går sådär. Jag ska snart åka tillbaka till skolan och fasar för att gå ut. SÅ KALLT.
#1 / / GoForFit:

Så söt! Att duscha kallt låter dock hemskt, haha :)

sv: Tack så mycket! :D