/ Diary /

Får inte plats någonstans

 
Alltså vad är grejen med att göra en flingförpackning som är ungefär en halvmeter hög?? Jag var tvungen att köpa storpack eftersom det var det enda som fanns i affären av just de här flingorna som jag ville ha, men det går ju inte in i något av mina skåp! Flingorna måste alltså stå framme på min bänk bredvid spisen eftersom jag verkligen inte har någon annanstans att ställa dem, och det ser ju sjukt fult ut. Buuuuh!
#1 / / Lovisa :

Tips! Häll över dem i en glasburk! :)

Svar: Tack för tipset! Jag borde nog skaffa en burk :)
Linnéa

#2 / / Emmelie:

Haha, jag stod också och muttrade över flingpaketets storlek här om dagen!

Svar: De är verkligen onödigt stora, haha :)
Linnéa

#3 / / AGNES ☥:

Haha! Kan hålla med dig! 2 kronor gick iaf till rosa bandet! ;)

Svar: Ja, alltid någonting positivt i alla fall! :)
Linnéa

#4 / / Emma:

Håller verkligen med dig, den paketen är bara onödigt hög. Kunde de inte lika gärna bara ha gjort den bredare istället? Får också ha den ståendes framme så att alla kan se den ;o

Svar: Precis vad jag också tänkte! Vem har ens så höga hyllplan i sina skåp? Haha!
Linnéa

#5 / / linda:

Jag har samma problem hemma finns ju inget skåp den går in i :/ och om man ska hälla över den i något annat som alla flingor ryms i så måste man ju handla något som allt får plats i och som går in i skåpet ;)

Svar: Riktigt besvärligt! Skönt att höra ändå att det inte bara är jag so har ovanligt små skåp ;)
Linnéa

#6 / / Karro:

Hahahah sant juu! Det borde finna typ olika storlekar eller åtminstone realistiska storlekar!

Svar: Håller verkligen med!
Linnéa

#7 / / JUNITJEJ:

Mer ekonomiskt med storpack.

#8 / / Elin:

Man kaaaaan ju också bara ta ut påsen ur kartongen och VIPS får den plats ;)

#9 / / Tess:

Haha, vad störigt! Du får äta upp det snabbt ;) Kram

#10 / / Louise - vitmossa:

Häll över det i några burkar! :)

#11 / / Lina:

Vi brukar ha dom liggandes :)

Svar: Det fick inte plats heller, haha :)
Linnéa

#12 / / Lovisa Wallin:

haha, har haft samma problem! köp en snygg burk och njut av att ha dem framme :)

#13 / / Sanna Widman:

Håller med! Dock har vi ett hyllplan som den får plats i haha :')

Häll i några/någon annan burk kanske.