/ Workout /

Long time no see: löpning

 
Grymt nöjd och glad tjej här! Det kanske inte syns på bilden, men jag har just kommit in från en joggingrunda. Har inte sprungit på över en månad eftersom jag fick ont i låret mot slutet av sommaren, men den här veckan har jag varit ute och sprungit två gånger. Det har verkligen gått så GRYMT bra båda gångerna. Idag slog jag rekord i att springa länge i sträck utan att stanna och gå: över en timme blev det. Vet inte hur länge jag har sprungit i sträck tidigare, men inte i närheten av vad jag gjorde idag i alla fall. Det gick verkligen så otroligt lätt och det blev knappt ens jobbigt. Hur sjukt? Tror faktiskt att de pass med högintensiv träning jag har gått på den senaste månaden verkligen har givit lite resultat, både i styrka och kondition. Härligt!
#1 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härligt, grymt jobbat!

#2 / / Venice:

Heja heja!
OT: Har du två sängar? :D

Svar: Haha nej, jag har bara en säng och en soffa! :)
Linnéa

#3 / / Louise / London:

Bra jobbat! Så jäkla kul när man kommer igång med distansen!

#4 / / Victoria:

Hejja dig!
Snygga träningsbyxor, vart har du köpt dem?

Svar: Tack! Det är vanliga leggings faktiskt, köpte dem på H&M för ett par år sedan :)
Linnéa

#5 / / Victoria:

Tack för svar. De var riktigt läckra.