/ Diary /

Pluggkompis

 
Igår lånade jag hem min kompis hund för att göra den här veckan lite roligare. Jag har ingen skola utan ska bara sitta hemma och tentaplugga, så det passar bra med lite sällskap i ett par dagar! Det återstår dock att se om Achilles kommer låta mig plugga någonting eller bara kräva att jag ska leka med honom hela tiden... haha.
#1 / / erica:

nämen åh vilken fluff! :}

#2 / / Elin:

Haha så gaaalet söt!

#3 / / Liza:

Bra där ;)!!
En sådan hemtenta vecka alltså, sådär lagom kul.. Eller inte! :/
Men ja, det är ju åtminstone hemtenta-väder!
Regn och rusk utanför fönstren.
Heja, heja fina dig! :)

#4 / / Linnea:

Vart har du köpt dina glasögon? Sjukt fina! 👌

Svar: Tack! Jag köpte dem på Synoptik i vintras, men risken finns att de inte finns kvar nu (har för mig att hon i affären sa att det var en utgående modell när jag köpte dem). Men de är från märket Pilgrim i alla fall :)
Linnéa