/ Food /

She stuck around for you

 
Hade egentligen tänkt äta detta till frukost idag, men det blev inte så och jag fick däför äta det till lunch istället. Jag älskar yoghurt men äter det ganska sällan. Jag vill ha någon form av flingor eller müsli till yoghurten, men så fort jag har det hemma så går jag och småäter ur förpackningen tills det tar slut. Jag är så jäkla hopplös och kan verkligen inte ha någonting som går att småäta hemma utan att göra det. Får hoppas på bättre viljestyrka till att inte småäta den här gången när jag har granola hemma, för jag vill ju faktiskt egentligen ha den till yoghurten snarare än att bara äta som den är.
 
Jag köpte även en juice jag inte provat tidigare igår. Brukar nästan aldrig köpa juice heller, men fick för mig att göra det ändå. Det blev en med morot, apelsin, äpple, pumpa och citron. Den var visserligen ingenting utöver det vanliga, som en typisk juice liksom. Men god!
#1 / / Emiza:

gott

#2 / / Lina:

Ser gott ut! :)