/ Diary /

Stand up and scream

Jag var rastlös på bussen till Göteborg så roade mig med att fota sovande Filip / Trädgårn
 
The Ghost Inside spelade / Lite mongobild men jaja
 
Igår tog jag och min kompis Filip bussen upp till Göteborg för att se Asking Alexandria (plus några band till) som spelade där. Det var riktigt bra! Jag har inte sett dem innan, men är glad över att jag fick göra det nu. Efter att spelningen var över hade vi en massa timmar kvar tills bussen hem skulle gå, så vi mötte upp ett par kompisar till Filip och drack cider någonstans i Göteborg (jag var mest förvirrad och följde bara efter de som hittade). Och dansade med utklädda maskotelefanter och björnar och vad-det-nu-var. Sen tog vi bussen hem vid 02:40 och kom fram till Malmö strax efter klockan sex. Tur att det gick att sova i alla fall... Kände mig ändå helt död när jag klev av bussen. Men det var en väldigt bra dag hur som helst!