/ Diary /

Svindlande höjder

 
Jag brukar aldrig vilja läsa böcker för nöjes skull när jag har mycket att göra i skolan, och speciellt inte när jag har en tenta framför mig. Jag har därför inte riktigt kunnat läsa så mycket som jag har velat den sista tiden, men nu är det ett tag kvar till nästa tenta, så det är minsann dags att börja läsa igen! Har lust att plöja igenom en massa böcker och känna att jag har koll på typiska klassiker som man borde ha läst någon gång i livet. Har ni några tips?
#1 / / Sandra:

The Catcher In The Rye. Bästa boken. :)

Svar: Tack för tipset! :)
Linnéa

#2 / / Anna Maja:

Älskade av Toni Morrison. Har visserligen precis börjat läsa den, men tycker redan den verkar väldigt bra :)

#3 / / Anna Maja:

Plus att eftersom jag såg att du läste Jane Eyre förut och nu Svindlande höjder så får du ju inte missa Stolthet och Fördom och Förnuft och känsla. :)

Svar: Tack så mycket för tipsen! :)
Linnéa

#4 / / Amandah:

Jag älskar böcker och läser i princip varje dag. haha sådan boknörd. Jag har några som Jag kan tipsa om som Jag vet mina vänner har gillat och lånat av mig;

- Bakom Stängda Dörrar av Kristina Hansen, Bengt-Åke Cras och Agneta Cras.
- 14 år Till Salu av Caroline Engvall
- Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld
- Bränd av Jeannine Kadow
- Exodus av Julie Bertagna

Det var några stycken, kanske någon passar dig. :D
Hoppas du får en fin dag!
Kram Amandah

Svar: Tack så hemskt mycket! Ska absolut kolla upp dina tips :D Kram!
Linnéa