/ Me /

En liten lista i brist på annat att göra

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Hm… Beneath the Skin med Memphis May Fire är en.

Beroende av:
Kaffe, min telefon, salt.

Vem behöver du mest just nu:
Just för tillfället känner jag faktiskt inte att jag behöver någon. Men min familj såklart.

Vad tror folk om dig?
Folk tycker nog oftast att jag är väldigt försiktig av mig eftersom jag inte tar särskilt stor plats i grupper med mer folk än typ tre personer.

Stämmer det?
Delvis, ja. Jag är försiktig med folk jag inte känner och mer utåt mot folk jag känner mig trygg med.

Vad får du oftast komplimanger för?
Åh… jag vet faktiskt inte.

Brukar du skratta för dig själv?
Det händer ibland, om jag råkar komma att tänka på någonting roligt. Känns ju lagom dumt att gå runt och skratta helt själv när det är folk runtomkring, haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
”Dra i dörren nu :)”

Nästa mål i ditt liv:
Att ta min civilingenjörsexamen måste det nog vara.

Hur svarar du i mobilen?
Om det är någon jag känner som ringer: ”Hallå?”. Om det är ett okänt nummer: ”Hej det är Linnéa”.

Vem ringde dig senast?
Mormor

Antal timmar sömn inatt:
Alldeles för få… 4-5 timmar kanske.

Tycker du om din pappa?
Absolut!

Brukar du komma i tid?
Ja, jag är tidspessimist och är nästan alltid tidig till allt.

När mår du bra?
När jag umgås med folk jag tycker om. När jag tränar (kan seriöst bli så genuint lycklig av step/aerobic). När jag har roliga saker att se fram emot.

Hur känner du dig nu?
Känner mig rätt så glad! Lite tentaångest men försöker knuffa undan alla tankar på skolan för tllfället.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart. Jag lyckas alltid dras till svarta kläder.

Var du aktiv i skolan?
På ALLA utvecklingssamtal jag haft i hela mitt liv har lärarna sagt att jag måste bli mer aktiv och prata mer på lektionerna. Så på det viset var jag väl inte särskilt aktiv (men det är ju bara sån jag alltid har varit, jag kan ju liksom inte hjälpa att min personlighet inte är sådan att jag tycker om att ta plats). Men jag har alltid varit väldigt duktig i skolan annars.

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe, kaffe, kaffe. Ingen bra morgon utan kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Mellan 21:30 och 22:30 oftast.

Är du blyg?
Med folk jag inte känner, ja.

Sysslar du med någon idrott:
Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Definitivt inte. Jag tror inte att man kan bli kär utan att veta någonting om personligheten, men lite förälskad kan man säkert bli.

Är du bortskämd?
Jag har ju alltid haft det bra, men är inte direkt bortskämd på något sätt.