/ On my mind /

Varför jag bara vill sova bort hela helgen

Någon undrade varför jag inte gillar helger.

Jag tycker inte om att vakna flera timmar före alla andra på morgonen och ha absolut ingenting att göra.
Jag tycker inte om att vara sysslolös.
Jag tycker inte om alla tankar som får massor av tid att ploppa upp i min hjärna.
Jag tycker inte om att hela dagen är en enda stor väntan på att få gå och sova.
Jag tycker inte om att sitta uppe så länge jag orkar på kvällen bara för att jag inbillar mig att jag inte ska vakna så tidigt nästa dag då.
Jag tycker definitivt inte om att mina helger, i alla fall minst en dag, ser ut precis såhär.
#1 / / S A N D Y S P L A C E:

Tack för ditt svar.

#2 / / E M I N A:

sjukt fin blogg :D ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

#3 / / Bella:

men varför gör du inte ngt på helgerna då? va med kompisar tex? :)

#4 / / bbellaiz:

Hejsan! Jättefin blogg har du :) Undrade lite om du gör bloggdesigner? :)

#5 / / Anonym:

varför är du aldrig med kompisar då? :)

#6 / / K:

När man läser din blogg så får i alla fall jag uppfattning av att du spenderar större del av din lediga tid ensam. Om så är fallet borde du försöka hitta några riktigt bra vänner och/eller någon ny hobby. Med din personlighet måste det vara en enkel uppgift.



Jag tycker det underlättar om man i förväg planerar in en aktivitet eller annat roligt inför helgen så man har något att se fram emot. Måste nödvändigtvis inte kosta pengar. Utbudet här i stan är långt ifrån bra och utan körkort kan jag förstå att man blir ganska låst. Förövrigt så öppnade Parken zoo igår. De har jättefina djur som inte brukar ha något emot att plåtas, ha ha.



Har tråkigt nog varit i samma situation och haft liknande tankar. Hoppas verkligen att det löser sig för dig.

#7 / / Fanny:

Du kan ju alltid börja sälja Aftonbladet :) Det gör jag! Man tjänar även bra också,eller det beror på hur många man säljer till å så.

#8 / / Frida:

hej jag kommenterar gamla inlägg men dethär var så saaaant.