/ Diary /

Nyårslöften

1. Bli bäst
2. Bli gladast och positivast
3. Överleva klassresa + jävla studenten
4. Börja förstå mig på mig själv så att jag kan förklara saker för folk när jag blir tvingad


Eh, nej. Allvarligt talat, jag ska inte ha några nyårslöften eftersom de ändå bara är till för att brytas. Jag ska låta året bli som det blir och försöka att inte tänka för mycket på det. Låter grejt, huh?
En skrämmande tanke är dock att jag inte har en aning om hur mitt liv kommer att se ut i slutet av 2010. Var jag kommer bo, vad jag kommer syssla med, vilket folk jag kommer umgås med. Om jag nu kommer att känna någon alls.

(Och om någon nu inte fattade så var de här punkterna inte seriösa. Men det ligger väl lite sanning i dem - jag ska ju överleva studenten och klassresan och jag vill försöka förstå mig på mig själv lite bättre, kunna sätta ord på hur jag känner och varför jag gör som jag gör.)
#1 / / Ctina:

bli bäst verkar som ett bra nyårslöfte ;D

#2 / / L I L I J A:

Låter hemskt spännande tycker jag :D