/ Diary /

31 juli

Idag har jag varit i Örebro och handlat upp lite för mycket pengar för att mitt samvete ska må bra. Två tröjor, en kofta, örhängen, en väska (bara för att jag ska slippa sno systers) och ett par skor fick följa med hem.

Nu sitter jag och lyssnar på Melody Club som spelar på Putte i parken. Jag hör till och med publiken :O Haha. Imorgon ska jag dit. Yeeey!

Nej, nu har jag inget mer att skriva. Ciaao.

#1 / / FINA - FOTOBLOGG:

fin bild :)

#2 / / L I L I J A:

Fruktansvärt vacker bild!

#3 / / E M M A:

hoppas du får en bra kväll! ;:D

#4 / / Matilda:

Lägg upp bilder 8D

#5 / / JENNIFER - F O T O:

Den där bilden är så otroligt vacker så att man kan svimma!

#6 / / AMANDDAA:

Otroligt fin bild :D

#7 / / K:

Jättefn :D. Gör du texturerna själv?

#8 / / Linnéa:

*

*

K: Nej, jag brukar ladda ner dem :)

*

*

#9 / / Frida:

Underbasr bild! Älskar ljuset som gör bilden magisk!

#10 / / Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

riktigt fin bild :)

#11 / / Nathalie - Fotoblogg:

Åh, underbara Melody Club. Underbara underbart

#12 / / emma:

guud vilken fin bild! :o