/ Diary /

Mot London!

Klockan fem imorgon bitti åker jag iväg till London och kommer hem på söndag. Min familj får inte följa med, moahaha! Nejdå, men jag ska åka med Annie och hennes familj :)

Ni får ha det så bra! Det ska jag försöka ha i alla fall :)

Om ni vill får ni väldigt gärna kommentarsbomba medan jag är borta. Skicka gärna massa onödiga kommentarer så att jag får något roligt att läsa när jag kommer tillbaka :D
#1 / / sandra:

gud vad roligt! ta mycket bilder så vi får se :D

#2 / / Towe:

Ha det så bra! :D

#3 / / linnéa:

fota fota fota fota fota!! okej du fattar poängen ;)

#4 / / Lara:

Ha det så bra i London! Du måste se Big Ben, det är som ett sagoslott! :D

Glöm inte ta ta många bilder också ;D



#5 / / Anonym:

jag tror inte hon fattade poängen, linnea. tyvärr... :(

#6 / / PhotoByTherese:

Ta en miljon bilder nu Linnéa! :D

#7 / / Frida:

FOTA MYCKET, för de vill nog alla;D

#8 / / Frida:

och ha det bra:)

#9 / / Frida:

och bara för att du ville ha kommentarer. jag har gjort en ny design och börjat om på nytblablablalalala:D

#10 / / Johanna:

FAN VAD JAG ÄR AVUNDSJUK!!

#11 / / K:

Trevlig resa och lycka till med utfrågningen :)

#12 / / jossi:

hare så jätte bra! :D

#13 / / Anna L:

Ha det så kul! ^^ Vad ska ni göra där? :)

#14 / / Sessan:

Så roligt det låter :)

Irra inte bort dig så du missar planet hem XD

#15 / / Ida:

Ha det så jätte kul!

Bara för att bomba med kommentarer så, Jag älskar din blogg! Du äger! Du tar värkligen jätte fina foton och hoppas på massor från London nu! ;) ha det sååååå jätte KUL!!

#16 / / J.CARLSSON -PORTRÄTT,KONSERT,DJUR,NATUR-:

älskar din header! :)

#17 / / Hedvig:

Fin blogg!:D

#18 / / Sandra:

Du måste ta kort på en röd telefonkiosk, och när du kommer hem så ska du lägga upp den bilden på bloggen :D Haha :P

#19 / / l. hou:

Det är så roligt i London, och en massa shopping, haha, nejdå.

#20 / / Mathilda:

Ha det jätte jätte bra!

#21 / / mathy:

åh kom hem därifrån igår, underbart :D

#22 / / Igeland:

Ok, något kul att läsa...

Att jag älskar din header kke?? Och hela designen förresten, stilren men så snygg!

#23 / / Erica-fotoblogg:

Fin blogg! :)

#24 / / DEESSI.:

Jag älskar din blogg. Hoppas du har kul i London! :D

#25 / / Josefine:

LONDON! Hoppas du får det grymt :) avis KRAM

#26 / / OnlyNicole:

Lyllos dig ^^

#27 / / disa:

du fotar jättefint! :D

ha en bra halloween helg !

#28 / / Frida:

London... Alla mina favvobloggar åker till häfta ställen på höstlovet! :O

#29 / / L I S E T T E ♥:

Hoppas du får en bra resa! :)