/ Diary /

Vad faaan är det här nu då?? :(

Någon är jääävligt dålig på att planera, måste jag säga.
Alldeles, hemskt, fruktansvärt dålig.

Lillasyster
spelar här i stan den 28 november. På ett ställe med 18-årsgräns.
JAG FYLLER FÖR FAN VECKAN EFTER!!! Fem ynka dagar senare!

Det här måste ju vara höjden av otur. Sjukt surt.


Bild från Putte i parken i somras.

#1 / / C U A D R O - linneas lilla blogg.:

tror jag såg de där på liseberg för någon vecka sedan, har för mig att det stog lillasyster iaf (:

#2 / / PhotoByTherese:

Gud vad tråkigt :(

#3 / / Anders:

Kan du inte bara be din lillasyster att spela någon annanstans? Hehe, vad jag är rolig ibland ;)

#4 / / MALINHE - FOTOBLOGGEN:

SV: så lite så, talar ju bara sanning! :)

#5 / / mathias:

trevlig konsertbild, gillar färgerna.

#6 / / Sessan:

Så himla irriterande ./

#7 / / Johanna:

Men herregud >_< Var lite olaglig? Haha xD Det är ju bara fem dagar? eller? ^^ Bara ett tips.

#8 / / Anna L:

NEJ! är det verkligen sant? Det kan man kalla otur!



Hoppas att du haft en bra dag trots det;)