/ Diary /

Those days are gone.


Jag gick med på att låta syster göra lockar i mitt hår, och så fixade jag hennes hår som jag brukar göra mitt.
Hennes hår blev väldigt fint faktiskt (trots att det var dåligt och knappt gick att tupera eftersom hon hade haft balsam i). Mitt hår blev däremot inte alls snyggt. Eller, det var inte själva håret det var fel på, bara det att jag och lockar inte går så bra ihop. Inte riktigt min grej.

Det verkar som om min byrå aldrig blir ihopskruvad. Jag har en låda kvar att få ihop, sen är den klar. Tyvärr gjorde jag misstaget att börja titta på Prison Break, och då var det ju kört. Det går verkligen inte att sluta, haha.

Imorgon är det måndag igen och jag längtar INTE. Det kommer bli en jobbig dag, så mycket vet jag redan nu.
#1 / / Nellie-pellie:

Åh, Prison Break är så bra :D Köpte hela första säsongen till mig själv i julklapp och tittade på den under jullovet, så jäkla spännande är det :D