/ Diary /

1 februari

Den här veckan har varit bra, trots att jag inte har gjort så mycket annat än varit i skolan och tränat. Jag har av någon anledning varit ovanligt glad och pepp på det mesta, och det är ju inte helt fel.
 
Idag gick jag bara i skolan 8-10 och när jag kom hem hittade jag en sovande pojkvän i min säng. Mys att gå och lägga sig igen när jag var tvungen att gå upp så tidigt imorse (06:40!! Igår morse hade jag problem med att gå upp när klockan ringde 08:30, pinsamt.......). Sen åkte vi i alla fall till stan och åt lunch och nu har jag varit ensam i några timmar och är så fruktansvärt uttråkad. Tur att jag snart ska se på tv..... spännande liv, javisst.
#1 / / Amandii:

Blogga meeeer!!:)

#2 / / J.:

Har du slutat blogga Linnéa? :(

#3 / / Matilda:

Lägg inte ner bloggen!

#4 / / Emma:

Saknar dig och dina härliga uppdateringar!

#5 / / Nellie:

Var är du? :o