/ Clothing /

Läkarbesök och blåsljud

Jag var helt säker på att det var fredag när jag vaknade imorse, men som tur var kom jag på att jag hade fel. Jag hade nämligen en läkartid idag för att kolla upp mitt hjärta. I somras fick jag åka till akuten när jag kände ett tryck över bröstet, men det var ingen fara. Däremot hade jag ett blåsljud på hjärtat så nu ville de kolla upp om det var kvar, vilket det var. Jag ska därför få göra ultraljud på hjärtat för att se om det är någonting eller inte. Läkarna har sagt att det kan vara helt ofarligt, så jag tänker inte oroa mig i onödan. I alla fall inte förrän jag googlar på det och ser vad det skulle kunna leda till.. haha.
 
Jag idag, med grisstrumpor haha... Insåg just att jag inte har ett enda par enfärgade strumpor, utan alla har motiv av olika djur, cupcakes, bondgårdar, bajshögar med ögon (...eeeehhh hahah!). Kanske dags att köpa lite nya?