/ Food /

Kyckling med pestosallad

Igår åt jag en sån himla god (och enkel!) middag; ugnsgrillad/ugnsbakad/vad-det-nu-heter kyckling med massa kött&grillkrydda, avocado, majs, gröna sojabönor och pestosallad (sallad, gurka och tomat blandat med en klick pesto). Det var verkligen sååå gott, varför har jag aldrig tänkt på att blanda sallad med pesto förut!?
 
Just nu sitter jag och väntar på att min familj ska komma hit. De ska vara här över helgen, så vi ska åka in till Malmö, åka till Ikea och förhoppningsvis kan jag få ett förskott på en födelsedagspresent i form av en matberedare. Ikväll ska vi äta på kinarestaurang, tradition att äta där när de kommer hit! Men det är så himla mysigt. Och gott. Jag har städat massor i min lägenhet, så hoppas inte att de kommer klaga på att det är dammigt! Haha, det har hänt förut...
 
 
#1 / / Victoria:

Ser väldigt gott ut. Hoppas ni får det trevligt, ska själv sätta igång att städa då pappa & bror kommer på besök i helgen :)

#2 / / LORISSA LOVEBOMB:

Åh, det ser supergott ut :D

#3 / / Modeleine:

Gottis!

#4 / / JUNITJEJ:

MUMS!

#5 / / Klara:

Oj vad gott det såg ut!

#6 / / felicia-:

vad gott!

#7 / / Jasmine:

Mums, det ser himla gott ut! Tack så mycket för tipset. :)
Kram

#8 / / jenna thyren:

ohgud så fin blogg!! den här kommer jag besöka oftare :D men en liten fråga, har du gjort designen? isåfall, gör du gratis? om du inte gjort den, vem haar? kram!!

Svar: Tack så mycket! :) Jag har gjort designen, men jag gör inte till andra, tyvärr!
Linnéa