/ Diary /

Underbara rutiner

Det har varit lite tomt här de senaste dagarna, men jag har mest bara varit i skolan, pluggat och tränat. Inte jättespännande, men det känns skönt med rutiner ändå. I helgen var jag i alla fall hos pojkvännen och han lagade himla god mat (stekt abborre med färska räkor, färskpotatis och vitvinssås). Och en fin uppläggning på det förstås (fast jag tog själv och bara slängde allt på min tallrik haha).
 
Den här veckan har gått så himla fort, kan knappt förstå att det snart är helg igen. I den här takten lär det ju vara jul vilken dag som helst...
 
 
#1 / / Jonna:

ser riktigt gott ut! det får jag nog prova mig på.

#2 / / Junitjej:

Vad det ser gott ut!

#3 / / Marie Bergman:

Åh det där såg mumsigt ut minst sagt =)

#4 / / Pablo:

Det såg mums ut! :)

#5 / / Elin:

ååh va mysigt det ser ut!

#6 / / Sara:

ser super gott ut :)