/ Me /

Lilaskimrande hår

 
Igår var jag så uttråkad att jag fick för mig att jag var tvungen att förändra och experimentera med mitt hår (för att skapa lite spänning i vardagen, liksom). Som tur är så har jag ju min syster som min frisör, så jag fick henne att både klippa och färga mig. Är det någonting jag har lärt mig med tiden så är det att hemmafärgning aldrig blir som man har tänkt sig. I alla fall inte för mig.
 
Jag färgade med en ljusbrun färg närmast hårbotten (den brukar bli nästan svart när jag använder den, men nu blev den bara lite mörkare än min naturliga färg) och en mörklila färg i längderna (den blev i princip svart med lila skimmer i solen). Tanken var väl egentligen att jag ville ha en ombreeffekt med mörkt uppe och en lite ljusare, lila nyans längre ner, men det blev visst ljust uppe och mörkt nere istället. Jaja, tur att jag inte är så kräsen. Hade dock velat ha en lite större förändring egentligen, så får se om jag låter det vara såhär eller experimenterar vidare...
#1 / / Eleonora Adriana ♥:

Nice :)