/ Diary /

Duktig dag

 
Idag har jag haft en grymt bra och produktiv dag! På förmiddagen skrev jag tenta, och på eftermiddagen satt jag och jobbade effektivt med ett projekt och bara sprutade ur mig text med teorier, analyser och spekulationer. Sen hann vi även med att förbereda en övning inför imorgon också. Phhhew. Nu har jag äntligen kommit hem och ska bara lägga mig i soffan och titta på någon serie eller så. Tänkte även äta kladdkaka för att fira att min tenta är skriven samt trösta mig själv över att jag vaknade upp med halsont som bara blivit värre under dagen. Två flugor i en smäll!
#1 / / Liza:

Vilken produktiv dag du haft, duktigt! :)
Hoppas att du fick en lugn kväll och återhämtade krafter! :)

#2 / / anna sofia photo:

Tänkte fråga vad du pluggar till men kom på att trycka på Om-knappen först och nu vet jag hehe :) Jag har haft ont i halsen i några dagar nu, idag gör den inte lika ont men har blivit väldigt hes... :)

Svar: Haha, bra tänkt! ;) Usch då, hoppas att det går över helt snart för dig! Aldrig kul att känna sig sjuk ju.
Linnéa