/ New in /

Kärlek vid första ögonkastet

 
I veckan fick jag hem den här ögonskuggspaletten och jag har blivit lite smått kär i den. Det är både riktigt fina färger och bra pigmenterade skuggor, så jag är mer än nöjd. Jag brukar oftast använda ögonskugga till vardags eftersom jag tycker att det är roligt (och eftersom jag vill öva på att lägga det fint), så den här paletten kommer definitivt användas mycket. Blir nästan lite rädd för mig själv när jag blir såhär glad över att köpa smink... missbruk nästa? Haha. Nejdå. Ska försöka låta bli att bli helt shoppinggalen. Ha bara ett par saker till på min måste-ha-lista och sen får jag lugna mig.
#1 / / Katariba:

Åh vill också ha!😍

#2 / / Louise:

Vilken användbar palett :D

#3 / / Cajsa:

Alltså, det finns så många fina färger i den här paletten. Galet!

Svar: Eller hur!
Linnéa

#4 / / Malin Jonsson:

Haha har ju redan kommenterat på din instagram. Men alltså blir sjukt sugen på att köpa tvåan nu också!!

Svar: Haha jag blev så sugen på att köpa trean när jag såg din bild på instagram!! Farligt det här ju :)
Linnéa

#5 / / ExklusivaMoi:

Tycker du ska få va nöjd med dina inverteringar =)... de är jag med mina! Särskilt till de man verkligen verkligen har suktat, längtat och ha velat ha så kööör på att va materiellt-förälskad för stunden.TREVLIG söndag...

Svar: Precis, om man har velat ha något tillräckligt länge så är det helt okej att köpa det till slut ;)
Linnéa

#6 / / elin stridh:

härligt :D har också den :D eller vi säljer dom så är sjukt nöjd :D

#7 / / Alexandra:

Är riktigt sugen på Naked 3 men hade gärna haft alla 3 i sminkskåpet ;)