/ Workout /

Ryggpass avklarat

 
Idag är jag på riktigt bra humör! Det är så himla fint väder ute, så hur kan man inte känna sig glad över det? Jag hade skinnjacka på mig när jag cyklade till gymmet tidigare, vilket kändes så himla bra. Vårkänslor gånger tusen. Det var väldigt lugnt och skönt på gymmet dessutom. Jag får alltid till bäst pass när det inte är så mycket folk, för jag blir inte lika stressad då och vågar prova mer nya övningar. Snygg svettfläck jag hade på magen efter passet, haha! Efter att jag tog den här bilden och just var påväg in i duschen fick jag sån himla lust att mörda min mage med lite pilates. Hur man nu får lust med det, för de videos jag brukar göra efter på youtube är så fruktansvärt jobbiga. Nu är jag rädd för att jag kommer ha sån träningsvärk i magen att jag inte kommer kunna skratta imorgon... men det är väl bra!
#1 / / Kajsa:

Härligt med träning :D