/ Diary /

Luciadoppet


Jag har precis varit och tittat på Luciadoppet i badhuset. Det var trevligt och blött, haha. Folk hoppade från trampolinerna och skvätte vatten på oss i publiken (vi hade dock en slags skyddsplast så att vi inte skulle bli så blöta).

Tyvärr fick jag inga bra bilder, eftersom jag inte vågade ta med mig morfars kamera till ett badhus... Fick nöja mig med min extremt dåliga kompaktkamera som aldrig vill samarbeta med mig. Buhä.
#1 / / Sara Tiara:

Men det blev väl bra bilder? (;

#2 / / G I L R A E N:

Fan va coolt! Det skulle jag vilja sett. :P

#3 / / Erica:

Jag ska också! Alltså, jag ska vara med i ett Luciatåg i vatten. Coolt..

#4 / / Emma:

Haha vad roligt =D Jag var ansvarig för uppträdandet på båda de bilderna du har lagt upp här =P Har du fler bilder från luciadoppet??