/ Diary /

Snösnösnö


Såhär ser det ut på gatan utanför mitt hus just nu. Snö!
Det känns alldeles för tidigt med snö i oktober, eller så är det bara jag som inte hänger med riktigt och fortfarande tror att det är sommar.
I alla fall, första snön ger alltid en sån mysig känsla. Synd bara att det inte håller i sig till februari eller så.
#1 / / Lyddia:

Kuul :] Vi har också snö här ^-^

#2 / / Johanna:

WooW! Inte ens i ökx är det så mkt snö :O

#3 / / LINA:

Vad roligt! Jag vill också ha snö :P

#4 / / emilia:

ooh, vi har inte ens fått någon snö och jag bor uppe i norrbotten......... nu måste jag deppa :((

#5 / / Rebecka:

Åh, lyllo! Det känns som om vi i Stockholms område aldrig kommer få snö i år ..



Får vi kanske se några "snö-bilder" lite senare? :)

#6 / / nadia - [ FASHIONISTAS ]:

vart är snön i Karlstad då? vi bor ju inte så långt ifrån varandra :P

#7 / / Lina:

Oh, håller det i sig ännu eller ?



Grym blogg, börjar premiera på den på direkten!

#8 / / sandra:

gud vilken fin bild! så vanlig, men ändå alles jätte fin! :D

#9 / / carro:

snööööööö :O:O:O

jag vill oxo ha

#10 / / Becca:

Och jag missade första snön! slå mig själv i huvudet Bara för att man blir iväg släpad till Thailand och inte får stanna hemma i Karlskoga!