/ Diary /

Damdamdam!


Här är en del av mitt schema på torsdagar. Ser ni? Ser ni??
Klart att ni inte gör, för det finns inget att se. INGEN IDROTT! Världens håltimme istället men fatta - inte en enda jävla idrottslektion mer i hela mitt liv! (Förhoppningsvis...)
Åh, jag är glad.



Update: Jag insåg just att jag kommer att ha fysik i SEX timmar på vårterminen. Varje vecka! Oj oj oj oj oj oj jag tror att jag somnar bara av tanken.
#1 / / K:

Wee =) ... Var placerade de in breddningen? Tycker det ser ganska fullt ut som det är.

#2 / / PhotoByTherese:

Ligger din skola långt från där du bor? För jag menar ifall du kan åka hem på håltimmen :) Själv bor jag 5 minuter med cykel från min skola, jättebra!

#3 / / G I L R A E N:

Jag var också sådär happy när jag inte behövde ha idrott mer. ^^ Så jävla skön känsla.

#4 / / Fridasfoton:

men lyllos dej, själv har man 2 gånger i veckan:(

men jisses, sex timmar fysik! :O

#5 / / Viktoria:

Åh vad skönt att slippa idrott! Dock har vi ingen fysik alls! så hellre idrott än fysik :D

#6 / / Elin:

LYLLOS! vi har TRE gånger i veckan! -.-

#7 / / Johanna:

#8 / / Johanna:

Fusk! ;o

Vi har inte en enda håltimme, och nästan bara 5 minuters raster.

#9 / / elin:

jag gillar din header! :D

#10 / / S A A N D R A:

Vad ska du hitta på idag då? ^^

#11 / / Lisan:

Vill du inte ha idrott ? hellre det än vanliga lektioner ju ;)

Åh, hatar fysik :(

#12 / / Julia:

ähh, fysiken är ju bara jobbig de sista 79min :P