/ Blog /

Designutlottning!

Nu har jag suttit ett tag och fixat med en design som jag har bestämt mig för att lotta ut. Jag blev rätt nöjd faktiskt, tycker att den är rätt söt :) Haha.



Klicka här för att se hur den ser ut in action!

För att få designen är det bara att skriva en kommentar till det här inlägget, så lottar jag ut en vinnare sen. Fyll i din mejladress också, så att jag kan få tag på vinnaren sedan :)
Tyvärr är designen bara till en blogg på blogg.se...

Haha, nu är det bara att hoppas att någon vill vara med... annars blir det pinsamt ;)
#1 / / maja:

Åh, vill ha!

#2 / / sofie:

jag skulle vilja vara med (a :D

#3 / / maja:

svar: Åh okej ):

#4 / / JENNIFER - F O T O:

Den var väldigt söt! :)

Men tyvärr så har jag en design som jag är ganska nöjd med.

#5 / / emilia:

åh, den var riktigt söt! Men jag bloggar ju på devote.se :/

#6 / / Linda:

Den vart hemskt söt!

Är gärna med på utlottningen!

#7 / / Malin:

jag vill vara med :D

#8 / / K:

Den var ju söt =) Att du inte tar en slant för den istället..

#9 / / Victoria:

Jag vill gärna vara med ;D

#10 / / Petra:

Jag vill väldigt gärna vara med! :)

#11 / / Jennifer:

Åh, vad fin! Jag är lugnt med!

Puss och kram.

#12 / / E M E L I E J R [en personlig fotoblogg]:

I WANT IT! :)

#13 / / Isabell:

Hej, skulle hälst vilja ha den på min blogg: mitt,.devote.se, men eftersom det inte går så unfrar jag om det går på min nystartade blogg stroll.blogg.se, jag skulle verkligen behöva lite grejjer för att komma igång och jag ser det här som en perfekt chans..! Älskar din blogg!! :D

#14 / / PhotoByTherese:

Jättefin :)

#15 / / Cajsa:

Shit vad duktig du är på och göra designer :)

#16 / / Saxin:

Jag vill gärna vara med.. :D

#17 / / C E C I L I A Z S - foto & lite allt möjligt:

Jag skulle gärna vilja vara med :D

#18 / / h:

#19 / / Hanna:

jag vill va med! :)

#20 / / Louise:

jag vill vara med :]

#21 / / Emma:

Åh, den ser så delikat ut!

#22 / / Kajsa:

Fiiin :*

#23 / / Hanna:

Rikigt fin och stilren design! DEN vill jag ha! ^^

haha, jag är med i utlottningen.

Hanna Fransson alias fröken Fransson heter jag ;)

#24 / / E M M A:

vilken fin design ! :)

Hoppas du får en bra kväll!

#25 / / Mimmi:

VÄLDIGT söt design :)

#26 / / hedda:

vill gärna vara med! :D

#27 / / kajsa:

jag vill gärna :)

har följt din blogg ganska länge nu :)

kan tänka mig att många vill att du ska designa deras bloggar ;)

#28 / / emma♥esurell:

jag vill ! :)

#29 / / Johanna:

Okej, det kanske du inte vill men...



Din stilmalls-kod ? Någon liten jävel har hackat sig in på min blogg och ändrat. Skulle du kunna skicka den till mig? :S Alltså jag kommer och ändra designen, jag behöver bara koderna.



P.s om det nu är så att du kan/vill så skicka till e-post addressen jag skrev ;)

#30 / / Lisa S.:

Shiet vad söt! :D Vill ha, vill ha, vill ha!

Har trånat efter en ny bloggdesign jätte länge nu, och den här var ju as snygg! (:



/LS

#31 / / Johanna:

Eller glöm det jag sa, jag har nästan fixat allt nu.



#32 / / JOSEFIN ♥:

Tänka: Undrar vad man ska skriva här då i inlägget? ^-^

.. Me want de design (:

#33 / / E M E L I E [FOTOBLOGG]:

Jag vill vara med =))

#34 / / Johanna:

För den delen, jag vill vara med i utlottningen ;D

#35 / / Lynn:

ÅÅh vill va med :)<3

#36 / / Elin <3:

Åh vad gullig :)

har ingen design så passar ju bra ^_^

#37 / / Viktoria:

Den var jätte fin och jag är gärna med i utlottningen av den :)

#38 / / Denise:

Hej! Jag kom in på din blogg för några dagar sen, kul att vi har nästan samma bloggnamn. :) Det skulle vara kul att vinna bloggdesignen. Jag har ingen lust att blogga eftersom jag aldrig får min bloggdesign att fungera. Man vill ju trivas med sin blogg eller hur? :) Ha det bäst! Kramar Denise

#39 / / Matilda:

gullig! :)

#40 / / Karolina:

söt ;>

vill hemskt gärna vara med i utlottningen :D

#41 / / amanda wallin, <3:

åh söt, ;*

#42 / / Sara:

Najsig bloggdesign du ! (:

#43 / / elin:

jag är med i tävligen haha ;b

hausofgaga.blogg.se

[email protected]

#44 / / Hannah:

Gud vad jag vill ha den dära, den var ju supersnygg :')

Nu gäller det bara att komma på någonting att skriva här, annars blir det typ problem.



Åh, coolt. Jag har typ skrivit några rader iallafall, även om det mesta är allmänt konstigt xD



Ha det bäst allihopa,

// Hannah

#45 / / Anonym:

Vi vill gärna ha den, den var superfin :)

Åååh gud! Kan man ta finare bilder än du? ;)

#46 / / Klara:

Jag vill ha den haha :D

#47 / / Klara:

Glömde mailen ;)

#48 / / smulan:

fin design, själv blir det bara fult på mina ;)

#49 / / A&S:

vi vill gärna vara med :D

#50 / / Jasmine:

Jag vill vara med i utlottningen :)

#51 / / Jasmine:

Aha sog nu att det bara är för blogg så då tar jag den på min andra blogg isånnafall som jag ska börja blogga i :)

#52 / / Jasmine:

Aha sog nu att det bara är för blogg så då tar jag den på min andra blogg isånnafall som jag ska börja blogga i :)

#53 / / Kajsa:

Awww, wonderful ^^ Hope i win!

#54 / / berfin:

* typ anmäler mig :)*

#55 / / jannica:

Jag brukar inte ha sån tur i sånt här men man kan väll alltid anmäla sig :)

#56 / / caroline dahlén:

oooh, as söt juh! Jag anmäler mej!

#57 / / Lovisa ♥:

Omg! Vad söt, MÅSTE HAA! :D Hah :*