/ Diary /

RIP

MIN DATOR HAR DÖTT!!!!! :((((((

Jag bara satt och målade naglarna och lyssnade på musik, och helt plötsligt stängdes datorn bara av och gick inte att sätta på igen. Pappa trodde att den bara hade blivit för varm eller något och att den skulle funka lite senare, men det gjorde den inte.

Men det är nog inte datorn som har slutat fungera, utan hårddisken. MINA BILDER!!! Risken att det inte går att fixa är nog ganska stor, och då är allt bara borta. Faaan.
Som tur är så har jag lagt över de viktigaste bilderna på en extern disk (typ semesterbilder och annat sånt där som man bara måste ha kvar), men ändå.

Nu sitter jag vid systers dator och deppar lite smått. Om jag inte kan få mina bilder måste jag väl i alla fall få en ny dator? Hahah.
#1 / / ellen:

Men neeej vad hemskt! Alla dina fina bilder! :((

Jag skulle dö om min dator kraschade .. tror jag. ;)

#2 / / malin:

vad surt! :(

#3 / / Bellasdiary':

Nu påminde du mig om en sak! jag måste lägga ner alla mina bilder på en skiva och spara, ifall datan kraschar eller liknande!



..men vad synd ):

#4 / / emzi:

Såntdär är sååå hemskt! :(

#5 / / Hilda:

Haha fyfan! Min värsta mardrömm

#6 / / C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign:

Fan vad synd! Ungefär det där hände min datorn för några år sedan, men alla bilder gick att rädda! :)



Kram

#7 / / Sessan:

Usch sånnt är inte roligt :/

#8 / / K:

Oroa dig inte :(. Det brukar oftast gå att rädda hårddisken eller i alla fall en stor del av filerna. Även ta fram filer som du tidigare har raderat.

#9 / / Neha:

När minn dator dog så plötsligt var det moderkortet. Hårddisken behöver det inte vara något fel på.

#10 / / Viktoria:

Usch vad jobbigt! Min dator har kraschat två gånger och båda gånger försvann ALLA mina bilder! :( Nu för tiden läggar jag allt på en extern hårddisk. Har hört att det ska finnas något program som gör att man kan få tillbaka allt man haft på hårddisken. Skulle vilja prova det så kanske jag får tillbaka bilderna från andra gånger de försvann. Men jag vet inte om det är förutsatt att hårdisken den måste funka då. Hoppas att det fixar sig för dig! :)

#11 / / maria h:

åh va tråkigt! har hänt mig också x)

sjukt fin blogg du har =)

#12 / / ellinor:

hejsan, vad händer?:D

puss&kram.



BTW jobbigt :/ ^^

#13 / / Johanna:

Du har en nästan likadan dator som jag :)

Det är samma problem för mig, tror jag.



Jag brukar koppla ur alla kablar och låta den vara i en dag eller nått. Om inte det funkar så vet jag inte. Det var bara ett tips :)

#14 / / Sofie [beddiz fotoblogg]:

Min dator krascha också för ett tag sedan men det var inte hårddisken det var fel på utan nån fläkt hade gått sönder. Testa koppla in hårddisken i en annan dator och se om det funkar.

#15 / / Frida:

Stackars dig!

#16 / / PhotoByTherese:

Åh, det hände mig i julas också! Fick köpa en egen dator för egna pengar! EGNA! När dete inte ens var mitt fel!