/ Diary /

Tusen bitar




Jag hade verkligen gett mig den på att jag skulle klara av att lägga det här pusslet, och jag hade kommit en liten bit på väg i alla fall. Tror ni inte att jag lyckas välta omkull brickan som pusslet låg på?
Tusen bitar, rakt ner på golvet. Flera timmars arbete förgäves.

Det här måste väl ändå vara en giltig anledning till att ge upp? För jag tänker inte bygga ihop allt igen, det säger jag bara.
#1 / / johanna:

Jag verkligen älskar din blogg, jag går in på den varje dag och kollar om du skrivit något. Du fotar och så himla bra :)

#2 / / mimmi:

puzzel giller jag :)

jag har lagt många puzzel de sista åren

#3 / / Madde:

Den skade-glade Madde känner för att le, men när man tänker på det så är det ju inte kul alls....

#4 / / Oiture:

Stackare, och jag sitter här och ler.. O.o

#5 / / Cecilia:

Ååh , irriterande , så har jag också råkat göra xD