/ Diary /

Torsdag (men varför känns det som fredag??)


Jag var himla nära att "råka" glömma att sätta väckarklockan på ringning igår kväll. Jag ville försova mig för jag vill inte ha biologi och skriva mitt jäkla tråk-arbete.
Jag aktiverade dock alarmet på väckarklockan, men det hade inte ens behövts. Jag hade inte lyckats försova mig ändå. Vaknade strax före sex, dödstrött men utan att kunna somna om. Kul.
Jag har just skrivit ut min projektrapport, yey! Den är ful men det känns så jäkla gött att ha den klar.
Nu ska jag ta mig iväg till skolan för att ha den där jobbiga dubbeltimmen i biologi. Ciao!
#1 / / Blixteeen!:

Hehe, känner igen det där med väckarklockan... :P Det är smart det! Riktigt snygg design och header :)

#2 / / Jag:

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

#3 / / Anonym:

vart kommer tröjan ifrån? :O

#4 / / Linnéa:

*

*

Anonym: Den är från Monki :)

*

*