/ Food /

Vänder och vrider.

Havrekligröt med lite kanel, banan och smultron. Smultronen gjorde det supergott!

Jag kan knappt sova nuförtiden. Ligger vaken flera timmar på kvällen, vaknar tidigt tidigt på morgonen och kan inte somna om. Det är så fruktansvärt irriterande! Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Sluta använda vinteristoppstäcket kanske, så jag slipper bli varm i alla fall?

Nu ska jag dricka kaffe och sen skynda ut på promenad så jag hinner tillbaka innan jag blir kissnödig haha. Hajdo!
#1 / / Frida:

smultron <3

#2 / / Fotograf Sandra Kantojärvi:

Det där såg jätte gott ut! :)

#3 / / lina - en vanlig liten fotoblogg:

fin blogg.

jag är en tjej som nyss fått en systemkamera så följ gärna min utveckling på bloglovin.

lägger självklart till dej också i så fall! :)

KRAM!

#4 / / Timo:

Hej!:=) mjo samma här kan inte sova ett skit på natten..det är så förbannat varmt..fläkten är på, fönstret öppet... och det tar fortfarande tid att somna...för det är på tok för varmt :S xD

#5 / / Rebecca:

åh, vad fint.