/ Diary /

1 vecka

Idag firar jag en vecka som datorlös. Under den här veckan har jag bland annat stickat över 3100 kvadratcentimeter halsduk. Och nu är mitt garn slut, så jag måste köpa mer mycket snart (vad ska jag annars sysselsätta mig med?).

Jag blir så sur på att de ska komma och hämta min dator. Eller, det är ju asbra att de kommer och hämtar den och fraktar den till reparationen, men grejen är att man inte kan få veta i förväg när under dagen de tänker komma, och inte ringer de innan heller. Jag kan ju fasen inte sitta hemma hela dagen och vänta? När de kom i måndags var jag ute på en åker med skolan och så skulle de komma tillbaka igår istället, men det gjorde de inte. Får se om jag missar dem idag då, om de ens kommer. Stört.

Förresten! What's up med alla besökare här igår? Mååånga fler än någon annan dag den här veckan, skumt. Men himla kul (synd bara att mina blogguppdateringar dog i samband med min dator).

Och på fredag kommer Annie!!!! :D :D :D

#1 / / malinhe:

din bloggdesign är underbart fin!