/ Food /

Klassikern fast lite annorlunda



Dagens lunch fick bli vegetarisk och var verkligen så himla god. Pasta med quornfärs (stekt med chilisås) och stekt zucchini. Sen bestämde jag mig för att ge efter för det där attans godissuget. Gissa om det inte kom tillbaka igår när jag skulle sova? Hur normalt är det att ligga och bara vilja ha godis klockan halv tolv på kvällen när man är jättetrött? Nej, men jag gick och köpte lite idag i alla fall. Åt det till bonde söker fru på tv4play, fick en massa energi och tyckte att en promenad var en bra idé.
Vet ni? Det var det inte. Tretton minuter efter att gick gick ut kom jag hem igen och mådde så illa att jag trodde att jag skulle dö (eller i alla fall spy överallt). Var tvungen att lägga mig i sängen och kunde knappt röra mig på tjugo minuter. Trevlig eftermiddag. Definitivt inte värt att äta det där godiset. Willys lösgodis är faktiskt inte ens särskilt gott och jag har ju lovat mig själv att inte köpa av det mer.

Insåg just att de flesta av mina inlägg nuförtiden handlar om mat. Mitt liv är inte så spännande för tillfället att jag har så mycket annat att skriva om/fota, plus att jag tycker om matbilder och sånt. Jag ska ju inte göra om min blogg till en matblogg direkt, men kanske lite mer åt det hållet? Eftersom det är i princip det jag tycker mest om att blogga om. Vi får se!

Nu har jag precis hällt i mig kaffe och ska börja packa. Åker till Linköping imorgon och stannar över helgen, wiho! (Snacka om svårt att välja ut kläder till tre dagar och en kväll nu. Ska lyssna på peppande musik, absolut bästa sättet att kunna välja ut kläder på!)
#1 / / Frida:

mat <3