/ Diary /

SKITDAG

Ååååhhh, orkar inte att den här dagen är så fruktansvärt seg, tråkig, lång, värdelös, jobbig och sa jag tråkig? Jag har knappt gjort något mer än att gå upp ur sängen, typ. Hatar sådana här dagar när jag känner mig helt innesluten i mig själv, men samtidigt så väldigt långt borta från allt. Jag borde bara ta tag i dagen (carpe diem? haha orkar inte) men nä. Ska fortsätta ha det skittrist tills jag äntligen får gå och lägga mig om några timmar och sen blir morgondagen förhoppningsvis mycket bättre.
#1 / / Homs:

Fin blogg, krya på dig! :) kram

#2 / / Jasmine:

Linnea! Det här kan komma väldigt random osv men jag har nästan följt din blogg sedan 2010 och din blogg var den första bloggen som jag började följa och som jag verkligen tyckte om, blev så himla inspirerad utav dig och alla bilder du tog och redigerade och det blir jag fortfarande idag! Kommer verkligen ihåg att jag satt och kollade igenom dina inlägg flera gånger och försökte ta liknande bilder osv, hahah det här var väldigt random men ville att du ska veta att jag fortfarande inspireras utav dig!

Svar: Åh vad kul att höra, verkligen! Tack så hemskt mycket :D Kram!
Linnéa