/ Photo /

Karlskoga - Lund

Om bara ett par timmar tar jag med mig alla mina saker och flyttar ner till Lund igen. Det känns bra, men samtidigt lite vemodigt att lämna huset. Jag springer runt och är rädd att ha glömt någonting, men nu tror jag att allt är nedpackat (förutom datorn då). Istället för att ta bussen till min lägenhet idag så byter jag till ett annat tåg och åker hem till Tobias, så jag får inte återse min lägenhet förrän på söndag. Har jag varit ifrån den i tre månader kan jag lika bra vänta två dagar till.
 
Tog den här bilden igår. Jag gillar!
 
#1 / / Josefine:

Så snygg bild!! Hur lyckades du med det där?

Svar: Tack! Lyckades med vad menar du? :)
Linnéa

#2 / / Josefine:

Men att få dem över bordsytan. Du bad dem knappast ta ett gemensamt hopp ;) Snyggt var det.

Svar: Aha, de ligger på ett bord med en glasskiva på, så därför ser det ut som att de är lite ovanför :)
Linnéa

#3 / / Josefine:

aah! det förklarar det hela :)