/ Diary /

Helgen

 
Jag hade en riktigt bra helg i Linköping! Det blev massa matlagning, mys och shopping - supertrevligt. När jag skulle åka hem hade det dock skett en olycka längre fram på spåret, så tåget fick stå i 1,5 timme i Linköping innan vi kunde åka iväg. Lie smådrygt att resan blev så pass försenad (jag missade träningspasset jag hade tänkt gå på pga det), men man kan ju inte göra någonting åt det så jag känner inte riktigt att jag behöver klaga på tågförseningar. Det var helt klart värt att åka upp över helgen i alla fall.
#1 / / Tess:

Det ser ut att ha varit en riktigt grym helg! :D Kram

#2 / / Luucy:

Fian bilder :D

#3 / / Annster:

Ser härligt ut :)

#4 / / ɑ n n i k ɑ:

Mums :)

#5 / / Malin:

Härligt bilder :) Tråkigt med tågförseningar. Förre helgen väntade i tre timmar på ett tåg.