/ Food /

Bönpasta

 
Jag provade den här bönpastan igår och den var faktiskt riktigt god! Tillsammans med köttfärssås smakade den inte allt för olikt vanlig pasta (vilket kanske beror på att köttfärssåssmaken tar över både för vanlig pasta och den här). Tyvärr är den inte lika bra för studentekonomin som vanlig pasta, men bara man prioriterar vad man lägger sina pengar på så är det ju inga som helst problem.
#1 / / Maja:

Åh spännande! Är det för sådana som vill dra ner på kolhydraterna eller?

Svar: Ja, den innehåller inte så mycket kolhydrater (men mycket protein), så vill man hålla nere kolhydraterna är den bra!
Linnéa

#2 / / Emmelie:

Spännande, kanske lite bättre för magen än vanlig pasta :-)

Svar: Skulle tro det :)
Linnéa

#3 / / Patricia Nordh:

åh vilken spännande produkt! Den vill jag testa

Svar: Ja, det är kul att prova nya produkter i matväg ju :)
Linnéa

#4 / / Marran:

Åh det där måste jag prova! Vart kan man köpa den?

Svar: Jag köpte den på Willys :)
Linnéa

#5 / / Tokyoyo:

Är den glutenfri? Ständigt på jakt efter nya glutenfria produkter, och kul när det kommer nån ny pasta.

Svar: Ja, den innehåller bara sojabönor :)
Linnéa

#6 / / Sofia:

Låter spännande :-)

#7 / / Paulina Suonvieri:

Det är verkligen otippat att bönpasta, zucchinipasta och andra "nyttiga varianter" av pasta ska vara gott- vilka de faktiskt är! Jag har inte ätit "riktig" pasta på fler år just pga att jag tycker det till och med är godare, med framför allt, zucchinipasta! :)
och sen så e det ju nyttigare också :)

hundredkitchenstories.blogg.se