/ Photo /

Fångar kvällsljuset

 
Igår kväll gav jag mig ut på en liten fotorunda och försökte fånga kvällsljuset. Gick väl sådär.
#1 / / Matilda Wikblom:

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack! :)
Linnéa

#2 / / Ida - foto & häst:

åh vilka fantastiska bilder! så fint ljus :')

Svar: Tack så mycket :)
Linnéa

#3 / / Sussi:

Man kan verkligen känna den friska luften i dina bilder. Underbart!

Svar: Vad kul att du tycker det, tack! :)
Linnéa

#4 / / ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
Linnéa

#5 / / Josephine:

Så vackert :)

#6 / / Sabina:

Åh så fina bilder!

#7 / / Joe:

Super fina bilder!!

#8 / / Elina:

Du tyckte det gick sådär, jag tyckte det gick jättefint! :)
Har du ändrat mycket färgton (kall/varm) och så?

Svar: Tack så mycket! Jag har gjort bilderna lite varmare i tonen än vad de var från början :)
Linnéa

#9 / / ida - photography, style, life ♡:

sådär???? fantastiskt fint!!

Svar: Åh, tack! :D
Linnéa

#10 / / Fani:

Vilken jättefin blogg du hade, gillade verkligen designen. Och jättefina bilder också. Håller med ovanstående, vadå sådär? Haha. Blev klockrent liksom. Du lyckades helt klart :)

Svar: Tack så hemskt mycket, vad fin du är :)
Linnéa

#11 / / Sandra:

Hej! Var i Lund bor du någonstans? Känner igen mig i bilderna.. haha.

Svar: Haha, jag bor på Delphi! :)
Linnéa

#12 / / Lilly:

Magiskt!

Svar: Tack!
Linnéa